Управление на имоти

Управление на имоти в гр. София и гр. Пловдив

ЦЕНА: Минимална цена за управление – 50 лв./месечно или 12% от цената за наем (важи по-високата стойност).

Честито! Вече сте горд собственик на имот, в покупката на който сте вложили време, усилия, енергия и не малко пари. Може би си мислите, че най-трудното е зад гърба ви? Със сигурност е, ако подходите далновидно и разумно.

Както вече споменахме, покупката на жилище е едно наистина времеемко начинание. След като сте се сдобили с мечтания имот е време да помислите как ще го стопанисвате и по какъв начин да се грижите за него, за да можете дълги години да му се радвате. Ако имате времето и енергията за това, чудесно, но в днешните динамични времена е все по-трудно човек да отдели няколко допълнителни часа, в които да се заеме с козметични ремонти, поддръжка, плащане на такси, почистване на общи части и т.н.

Преди да ви прозвучи невъзможно, бихте искали да ви запознаем с услугата ,,Управление на имот‘‘, която с всеки изминал ден набира по-широка популярност и все повече хора не пропускат да се възползват от нея.

Що е то Управление на имот?

Управлението на собственост се отнася за надзора и управлението на различни търговски или жилищни недвижими имоти. Това може да включва грижа за всички ежедневни дейности към определен тип имот, например събиране на наем, поддръжка, проблеми на наематели и други ползватели.

Управлението на имоти е вид специфичен надзор на жилищни, търговски и промишлени имоти, включително апартаменти, еднофамилни къщи, кооперации и търговски центрове. Обикновено включва администриране на собственост , собственост на друга страна или юридическо лице. Управителят на имота изпълнява функцията на наемодателя, като неговата задача е да се грижи за целостта на имота, но и същевременно генерира приходи от него.

Кой може да стане Управител на имот?

Ако трябва да бъдем възможно най-лаконични, бихме казали, че по същество управител на имота е човекът, който застава между собственика и наемателя. Съответно той отговаря за различните видове задачи, включително поддръжката на имота, като размерът на отговорностите на управителите на имоти зависи от договора им с наемодателя.

Трябва да отбележим, че е важно управителят, респективно фирмата, в която той работи да притежава лиценз за извършване на тази дейност. Изискванията за лицензиране са различни, определят се изцяло от държавата и нейното законодателство.

Някои от наемодателите могат да желаят управителят на имота им да събира само наемите от ползвателите, други пък могат да преценят, че трябва да прехвърлят повече отговорности, които да включват различни аспекти, свързани със стопанисването на техния имот.

Какви биха могли да бъдат отговорностите за управление?

  • На първо място, и двете страни трябва да са наясно със законовите разпоредби, с задълженията и правата си спрямо договора.
  • Понякога задълженията могат да включват заявки за поддръжка и извършване на ремонтни дейности.
  • Комуникацията с наемателите е една много важна задача, с която трябва да се справя мениджърът на входа – събиране на наеми и такси, медиаторска способност за решаване на конфликти между отделните ползватели на жилищата, решаване на проблемни ситуации.
  • Управление на бюджета – това включва събиране на наеми, плащане на сметки, фонд Спешни случаи и т.н.
  • Разбира се, управителят на имота има отговорността да наблюдава работата на други служители и негови подчинени. Да следи за съвестното и отговорно изпълнение на задачите.
  • Рекламни цели – Една от основните причини наемодателите да наемат мениджъри на имоти е да получат помощ при евентуална продажба на имота или отдаване под наем. Това включва правене на снимки на жилището и показването му в различни специализирани сайтове за имоти.Колкото по-широко разпространение се получи, толкова по-големи са шансовете даден имот да предизвика голям интерес сред потенциални наематели. Ако мениджърът на имоти предизвика силен интерес към имот, то той може да си позволи да бъде по-избирателен, що се отнася до това да побере правилния наемател.

Как да изберем сигурна фирма за управление на имоти?

Причините за това собственик да реши да наеме фирма или агенция за управление на имоти биха могли да бъдат много и най-различни. Ако вие сте човек, на който му се налага да управлява имоти в различни райони на град София или страната, то може би липсата на време би била най-сериозната причина.

Може пък да нямате опит с подобен тип дейност и да не успявате да комуникирате добре с наемателите. Или пък, да сте закупили жилища за инвестиция и да желаете добра печалба от тях, а това не става без доволни наематели и интерес. В крайна сметка, всички искаме доволни клиенти, нали така?

Сериозен процент от купувачите на жилища пък не живеят в страната ни за постоянно и имат нужда някой да се грижи добре за имотите им докато те отсъстват. Да, някои все още решават да се доверят на близки приятели, съседи или роднини за тази цел, но повярвайте, управлението на един имот далеч не включва само поливането на цветята, когато собственикът го няма.

Знаем, че пазарът изобилства от всякакви услуги и понякога човек изпитва затруднения да направи своя избор, колебае се, но и се съмнява дали да се довери. Ние от Коломба БГ сме професионалисти с дългогодишен опит в областта на управлението на недвижимите имоти. Избирайки нас, вие ще получите професионална помощ и поддръжка на имота си, изцяло съобразена с европейските стандарти.

Ние се грижим за това да осигурим перфектно съдействие, именно заради това предлагаме услугата управление на имоти за град София на конкурентна цена – само за 50 лв. месечно или 12% от месечния наем (важи по-високата стойност) вие ще се възползвате професионален управител, който да се грижи за управлението на имота ви и да изпипва всичко до най-малкия детайл. Избирайки нас, вие ще оставите имота си в сигурни ръце; ръце и сърце на хора, които вършат работата си отдадено, с желание и грижа.

Ако имате въпроси или неясноти, не се колебайте да се свържете с нас на посочените имейл или телефон. Нашият екип с радост ще ви разкаже още детайли и подробности за услугата и ще бъде до вас по време на целия процес!

0899 806 696
[email protected]
Работно време:
09:00 - 21:00, всеки ден
Искам оферта
Свържете се с нас

    Call Now Button

    Попълнете формата

    Обработваме информацията, спрямо политиката за лични данни.

    Съобщението е изпратено!

    Ще се свържем с Вас при първа възможност.